czwartek, 15 marca 2012

Ale jaja!

Temat świąt wielkanocnych wciąż krąży po mojej głowie. Codziennie siadam, szperam w książkach, internecie i ... uczę się. Chciałabym znowu zrobić coś nowego (w rozumieniu: nowego dla mnie). Udało mi się już zrobić kilka jajek wielkanocnych metodą reliefu i postarzania. Efekt daleki jeszcze do ideału, ale cieszy mnie niezmiernie.

Wykorzystałam też technikę filcowania zdobiąc w ten sposób styropianowe jajka.



Nie zapomniałam oczywiście o decoupage'u, dzięki któremu powstało kilka kolorowych jajeczek na patyczku. 


Przepraszam za jakość zdjęć, ale fotografia nie jest moją mocną stroną :) Liczę na komentarze i pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Pisaneczki z pierwszego zdjęcia - śliczności :-)
    Poza tym z pewną dozą nieśmiałości chciałam zapytać czy mogłabym prosić o maila - podaję swój: prestige.handmade@interia.eu
    Mam pytanko odnośnie posta "Cuttlebug po polsku" - jeśli można oczywiście?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne! Zainspirowalam sie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne jajka, szczególnie reliefowe~! :-)

    OdpowiedzUsuń